Calendari escolar 2022-23

S’ha publicat l’ORDRE EDU/113/2022, de 3 de maig, per la qual s’estableix el calendari escolar del curs 2022-2023 per als centres educatius no universitaris de Catalunya i es modifica l’Ordre EDU/119/2021, de 28 de maig, per la qual s’estableix el calendari escolar del curs 2021-2022 per als centres educatius no universitaris de Catalunya.

L’inici de curs serà en les següents dates:

• 5 de setembre el Segon cicle d’Educació Infantil i l’Educació Primària
  • 7 de setembre l’ESO, Batxillerat, Cicles Formatius
  • 19 de setembre, altres ensenyaments
  • 22 de setembre les EOI

La fi de curs serà el dia 22 de juny  per a l’Educació Infantil i Primària i el 20 de juny per a l’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat. Els ensenyaments de règim especial, els de formació professional i els centres i aules de formació d’adults ho han de fer d’acord amb la seva programació acadèmica.

Les vacances i festius seran els següents dies:

• Nadal: del 22 de desembre de 2022 al 8 de gener de 2023, ambdós inclosos.
  • Setmana Santa: del 3 d’abril al 10 d’abril de 2023, ambdós inclosos.

Els centres poden establir 4 dies festius de lliure disposició, a més de les festes locals.

Pel que fa als horaris, es fixa una reducció d’una hora lectiva diària al segon cicle de l’educació infantil i primària entre els dies 5 i 30 de setembre de 2022, ambdós inclosos.