Aprèn i ensenya en línia amb mSchools Toolbox!

Explora les noves col·leccions de mSchools Toolbox, més de 40 aplicacions validades per docents que et permetran aprendre i ensenyar en línia!

Recull d’apps educatives perquè puguis crear contingut en línia.

Apps pràctiques per treballar continguts curriculars de diferents àmbits.

I a tots aquells docents que ja conegueu o hàgiu utilitzat les apps proposades, us convidem a valorar-les i a compartir la vostra experiència sobre com les heu integrat a l’aula o, fins i tot, a proposar apps noves! Animeu-vos i compartiu el vostre coneixement amb tota la comunitat educativa!

Valorar o proposar apps

Descobreix els nous mòduls de fotònica de mSTEAM!

Ja tens disponibles a la plataforma mSTEAM els nous mòduls de fotònica, més de 20 hores d’activitats i experiments gratuïts que et permetran ensenyar conceptes clau de fotònica a alumnes de primària i ESO!

Mitjançant l’ús del dispositiu mòbil com a eina científica i d’aprenentatge, podràs explorar amb els teus alumnes temes com la reflexió i refracció de la llum, l’anàlisi d’espectres o l’estudi d’astres, alhora que desenvolupen competències digitals. Els materials han estat desenvolupats en col·laboració amb l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO).

Descarrega-te’ls ja i fes ciència amb el mòbil a l’aula amb mSTEAM!

Descobreix-ho

Resol els mini reptes Scratch Challenge!                                                                                                             Emmarcats dins la proposta didàctica Scratch Challenge, et proposem dos mini reptes setmanals perquè els teus alumnes i tu pugueu avançar i aprofundir en l’aprenentatge del llenguatge de programació lliure Scratch!

Trobareu dos nivells de reptes:
  • Mini reptes inicials que proposen seqüències de passes amb les pistes corresponents i acompanyats de blocs recomanats.
  • Mini reptes avançats que exposen una descripció del repte sense pistes concretes, però amb una recomanació de blocs.

Accedeix als reptes

Contacte:  Dubtes? Preguntes? Envia’ns un correu a contact@mschools.com