Activitats nadalenques del Pla comarcal de dinàmica

Avui han començat les activitats nadalenques del Pla comarcal de dinàmica educativa amb els concerts que la Coral de l’Esplai de la Gent Gran ha ofert a les escoles Castell-ciutat i Mn. Albert Vives; i que realitzaran a la resta d’escoles del municipi de la Seu d’Urgell.

Durant aquest mes, l’alumnat de cicle superior dels centres visitarà la Llar de Sant Josep i la Fundació Sant Hospital. Durant la visita els nens i nenes cantaran nadales i tocaran instruments musicals, a més d’oferir les postals que han preparat als centres amb molta il·lusió per compartir-les durant aquesta activitat intergeneracional.

El dimarts 20 tindrà lloc a la seu del Consell Comarcal de l’Alt Urgell el lliurament dels premis del Concurs Escolar de Nadales, en les modalitats de poesia i dibuix, que organitza aquesta entitat i compta amb la participació de deu centres d’educació infantil i primària de la comarca.

A més, les llars d’infants i els centres d’infantil i primària rebran la tradicional visita dels minairons, característics personatges de la mitologia pirinenca que porten alegria als infants cada any.

El Pla Comarcal de Dinàmica Educativa està impulsat des de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, el Consell Comarcal de l’Alt Urgell i el Servei educatiu de l’Alt Urgell i la Cerdanya amb el suport de diferents entitats del territori.