Activitats de Sant Jordi, Pla comarcal de dinàmica educativa

El dia de Sant Jordi, l’alumnat de la Seu d’Urgell  podrà gaudir de dues activitats organitzades en el marc del Pla comarcal de dinàmica educativa i coordinades des del CRP de l’Alt Urgell.

Pels infants d’educació infantil i cicle inicial s’han programat sessions de contes explicats pels seus autors i autores. En la carpa de l’Associació Llibre del Pirineu, ubicada al peu del Passeig Joan Brudieu, l’Isidre Domenjó, la Mar Hurtado i la Pepita Clop contaran les seves històries i  podran intercanviar aspectes del procés creatiu d’un llibre amb el públic més jove de les escoles Mn. Albert Vives i Pau Claris i el col·legi la Salle.

També durant el matí, l’alumnat de sisè d’educació primària dels tres centres esmentats es trobaran a la sala Sant Domènec per oferir un informatiu especial amb les notícies que els agradaria escoltar en un mitjà de comunicació. Per preparar l’activitat, durant el segon trimestre s’ha realitzat als centres un taller sobre els mitjans de comunicació a càrrec de l‘Isidre Domenjó, periodista i escriptor. Posteriorment, s’han treballat a classe els gèneres periodístics i en la trobada de tot l’alumnat de sisè es compartiran les notícies creades a l’aula.

Aquesta activitat estava programada inicialment al pati de la biblioteca Sant Agustí, però s’ha canviat l’emplaçament per causes meteorològiques. Us animem a escoltar aquest informatiu especial.