6è Concurs Tísner 2019/2020

L’objectiu del Concurs Tísner de Creació de Jocs de Català, adreçat als alumnes de 5è i 6è de primària de les escoles del Principat de Catalunya, és que alumnes, mestres i escoles descobreixin la faceta lúdica i creativa de la llengua catalana creant el seu propi joc.

El concurs està organitzat per la Plataforma per la Llengua Catalana i  podeu consultar més informació al seu web.

El termini d’inscripcions  finalitza el 15 de novembre del 2019. El termini de presentació dels projectes finalitza dimecres 22 d’abril de 2020.