5a edició del concurs literari transfronterer WhatsApp-Relats

El pròxim 25 de març, els alumnes de 4t d’ESO i nivells equivalents de l’Alt Pirineu, Aran i Andorra estan convocats a participar en la cinquena edició del concurs literari WhatsApp-Relats. Es tracta d’una activitat cultural transfronterera que té com a objectiu incentivar la creació literària dels joves estudiants a través d’eines d’un ús tan habitual com són el telèfon mòbil i l’aplicació de missatgeria instantània més popular del món.

El concurs és impulsat i organitzat per l’Associació Llibre del Pirineu, el Servei Educatiu Alt Urgell – Cerdanya, el Ministeri d’Educació i Ensenyament Superior del Govern d’Andorra, l’Ajuntament de la Seu d’Urgell i el Consell Comarcal de l’Alt Urgell i compta amb el suport de l’Institut per al Desenvolupament i la Promoció de l’Alt Pirineu i Aran (IDAPA).

Enguany han confirmat la seva participació 18 centres, dels quals 8 són de l’Alt Pirineu, 1 d’Aran i 9 d’Andorra. Es tracta del Joan Brudieu, La Valira i La Salle de la Seu d’Urgell, l’Aubenç d’Oliana, l’Hug Roger III de Sort, el Morelló d’Esterri d’Àneu, els instituts de Tremp i la Pobla de Segur i l’Institut d’Aran de Vielha. Per part d’Andorra hi participaran centres dels tres sistemes educatius del país: les escoles andorranes de Santa Coloma, Encamp i Ordino, els col·legis María Moliner, Sagrada Família, Mare Janer, Sant Ermengol i Àgora International School i el Lycée Comte de Foix.

Més informació i bases