Contacontes amb la Carol Caubet

Amb ocasió de la celebració de Sant Jordi, el dijous 20 d’abril l’alumnat d’Educació infantil i cicle inicial podrà compartir una sessió de contacontes amb la Carol Caubet a la sala Sant Domènec de la Seu d’Urgell.

Uns 550 alumnes del col·legi la Salle i les escoles Pau Claris, Albert Vives i Castell-ciutat, podran escoltar diferents contes tradicionals com El Gat amb Botes, Els músics de Bremem, Les Gallines d’Aristot, El Tresor de la lluna, Sopa de pedres i El castell d’iràs i no en tornaràs  narrats per aquesta actriu, membre de la companyia An-danda-rà i contacontes.

Aquesta activitat pertany al Pla comarcal de dinàmica educativa i l’organitzen conjuntament el Consell comarcal de l’Alt Urgell, el Centre de Recursos Pedagògics i l’Ajuntament de la Seu d’Urgell.