Activitats nadalenques del Pla comarcal de Dinàmica educativa

Avui han començat les activitats nadalenques del Pla comarcal de dinàmica educativa amb la visita que l’alumnat de l’escola Mn. Albert Vives fa als residents de la Fundació Sant Hospital per cantar Nadales i compartir una estona junts.

Aquesta activitat també la realitzarà l’alumnat de cicle superior de l’escola Pau Claris i el col·legi la Salle, que visitaran la Llar de Sant Josep i la Fundació Sant Hospital. Durant la visita els nens i nenes cantaran nadales i tocaran instruments musicals, a més d’oferir les postals que han preparat als centres amb molta il·lusió per compartir-les durant aquesta activitat intergeneracional.

Els dies 12 i 13 els centres també rebran la visita de la Coral de l’Esplai de la Gent Gran que oferirà el tradicional concert nadalenc, rebut amb molta il·lusió pels infants, a les escoles Castell-ciutat, Mn. Albert Vives, Pau Claris i el col·legi la Salle.

El dimecres 20 tindrà lloc a la seu del Consell Comarcal de l’Alt Urgell el lliurament dels premis del Concurs Escolar de Nadales, en les modalitats de poesia i dibuix, que organitza aquesta entitat i compta amb la participació dels centres d’educació infantil i primària de la comarca.

A més, les llars d’infants i els centres d’infantil i primària rebran la tradicional visita dels minairons, característics personatges de la mitologia pirinenca que porten alegria als infants cada any.

El Pla Comarcal de Dinàmica Educativa està impulsat des de l’Ajuntament de la Seu d’Urgell, el Consell Comarcal de l’Alt Urgell i el Centre de Recursos Pedagògics de l’Alt Urgell amb el suport de diferents entitats del territori.