Xerrada “BONA ORTOGRAFIA, SENSE ESFORÇ”

El dia 16 de maig de 17h a 19h, en Daniel Gabarró farà la xerrada “BONA ORTOGRAFIA, SENSE ESFORÇ” a l’escola Mare de Déu de Talló de Bellver de Cerdanya.
Es tracta d’una xerrada-formació basada en les aportacions de la psicologia, en especial de la programació neurolingüística (PNL) i explicita els gests mentals que porten a escriure amb correcció i com ensenyar-los a tot l’alumnat.
La conferència permet als docents entendre com educar en aquest procés en un període de tres-quatre mesos i, un cop acabat, saber què fer per tal que l’alumne continuï millorant.
Aquest nou mètode es pot aplicar en diferents idiomes: castellà, català, anglès, francès, etc. ja que no es basa en aprendre una sèrie de normes, sinó en potenciar la memòria visual aplicada a l’ortografia.