Jornada sobre protecció de dades en l’àmbit educatiu

El dimecres 28 d’octubre a les 17.30h tindrà lloc la jornada sobre protecció de dades en l’àmbit educatiu. Aquesta jornada està adreçada a la comunitat educativa, amb l’objectiu de difondre eines que els recolzaran davant els entorns digitals en què es mouen els alumnes i la normativa de protecció de dades que han de tenir present. Al llarg de l’acte es presentarà el nou curs online per al professorat i el personal de l’àmbit educatiu sobre protecció de dades i també es donarà a conèixer la guia sobre preguntes freqüents relatives a les pautes de protecció de dades per als centres educatius. Finalment s’exposaran recomanacions als centres sobre la publicació d’imatges i altres dades personals dels alumnes a Internet.

L’assistència és lliure, però es requereix inscripció prèvia al següent correu electrònic jornades.apdcat@gencat.cat

Aquesta xerrada està organitzada per l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) i Departament d’Educació.