Els Mobile Learning Awards ja son aquí!

Teniu de temps fins al 10 de febrer

Els Mobile Learning Awards ja son aquí!

Un any més, mSchools premia les millors experiències d’aula de docents de tota Catalunya als Mobile Learning Awards 2020 (MLA). Durant sis anys, s’ha reunit a  les escoles i docents que, amb les seves iniciatives, transformen l’educació mitjançant l’ús de les tecnologies digitals. Enguany, repetim experiència el 27 de febrer en el marc de l’esdeveniment anual més important de la indústria mòbil, el MWC Barcelona.

Animeu-vos a participar amb els vostres projectes i podreu guanyar un curs sobre innovació educativa, amb totes les despeses pagades, impartit per European Schoolnet a Brussel·les! Aquí podeu llegir les bases del concurs.

Com participar-hi:

Inscriu-te. Ompliu el formulari d’inscripció amb les vostres dades.

Pugeu l’experiència d’aula a la plataforma mSchools Toolbox.

Des de l’Àrea de Cultura Digital us encoratgem a participar en aquest concurs que dóna a conèixer i premiar les millors experiències d’aula desenvolupades per docents i que tinguin com a objectiu l’ús innovador i inclusiu de les tecnologies digitals.

Poden participar en el concurs els docents de centres educatius de Catalunya que imparteixen: educació infantil, primària, secundària obligatòria, batxillerat, entre d’altres.

Si ja teniu alguna experiència iniciada amb l’ús dels dispositius mòbils, aprofiteu i presenteu-la!! Us podeu posar en contacte amb nosaltres si teniu qualsevol dubte.