“Programa Escola” Cisco IoT per a educació primària 2020

Inscripcions només fins al dilluns 10 de febrer

Novament aquest curs, es dona continuïtat al Programa Escola de Cisco Systems per a treballar la Internet de les Coses (IoT) a educació primària. Va néixer amb la idea de promoure i motivar l’ús i coneixement de la tecnologia als centres i amb l’objectiu de transmetre a l’alumnat que la tecnologia està cada vegada més dins de les seves vides. Fer-ne un bon ús els permetrà assolir reptes importants en les seves futures professions.

Està prevista una Jornada del Programa Cisco Escola (IoT) pel dimecres 12 de febrer de 2020, a les instal·lacions de Cisco Systems a Barcelona (pendent de confirmar el lloc). Si esteu interessats a participar en el programa, feu ús del següent FORMULARI d’inscripció .

En aquest document podeu veure l’estructura i continguts previstos del Programa.

– La convocatòria s’adreça a tots els centres educatius públics i concertats de Catalunya.

– Els grups d’alumnes participants són de 5è i de 6è de primària.

– El programa es desenvolupa i presenta en anglès.