Resum visual del CLVA – Alt Empordà 2022-2023

Aquesta setmana s’ha celebrat la Semifinal del XIX Certamen de Lectura en Veu Alta de l’Alt Empordà. En total hi han participat 123 nois i noies de 46 escoles i instituts, en edats compreses entre els 8 i 16 anys que representen el 56,79% del total dels centres de la comarca. En el cas dels instituts la participació ha estat del 94% i pel que fa a les escoles de primària la participació ha estat del 43%. Un èxit absolut de participació.

Han estat tres dies intensos on el jurat ha tingut molta feina per poder acordar que els lectors i lectores que passen a la següent fase són:

L’enhorabona! Us esperem a la final territorial, dimarts 25 d’abril, al matí, a l’espai la Pineda de Sant Gregori.

Tot l’alumnat participant rebrà un diploma i un llibre com a obsequi. Moltes gràcies per la vostra participació i l’enhorabona a totes les lectores i els lectors!