Resum del VII Concurs d’Oratòria Juvenil

Gairebé la totalitat dels instituts de la comarca participen en el VII Concurs d’Oratòria Juvenil de l’Alt Empordà celebrat aquest dissabte, 18 de març, a l’Auditori dels Caputxins de Figueres. Han estat 27 alumnes els escollits pels centres educatius per passar a les semifinals del concurs d’un total de 1.150 alumnes de 4t d’ESO.

Lola Gil Cámara de l’Institut Illa de Rodes s’ha proclamat la guanyadora del Concurs. El segon i tercer lloc ha estat per a l’Adriana Sunet Cervera del Centre Escolar Empordà i la Núria Subirós Ortiz de l’Illa de Rodes. Totes tres guanyadores de la vila de Roses.

Els accèssits han estat per Maria Corominas de l’Institut El Pedró de l’Escala i l’Olívia Leal de l’Institut Narcís Monturiol de Figueres.

Els cinc finalistes, després de superar les semifinals, es van haver d’enfrontar a preparar un tema, a porta tancada i sense cap suport documental durant trenta minuts, per a ser exposat en tres minuts, davant de tots els assistents a l’acte. Un autèntic repte competencial per als finalistes. L’enhorabona a tots els participants!

La temàtica proposada per la final va ser: Emocions, cal mostrar-les?

Al següent enllaç podeu veure el recull de premsa i buidatge fotogràfic de l’esdeveniment.

Ens retrobem a la VIII edició!