Formació i recursos per a professorat i alumnes: actuació extraordinària (19/03/2020 l 10:07)

Benvolguda, Benvolgut,

En primer lloc us volem agrair l’esforç i dedicació davant el context actual de confinament i tancament dels centres.

Des del Departament d’Educació us animem a aprofitar aquests dies per aprofundir en aquells aspectes que tenen a veure amb la vostra pràctica docent i també per prendre part en diferents activitats de formació a distància.

Així, teniu la nova proposta formativa, que s’ha creat en el marc d’aquest context extraordinari al web de la XTEC, on també hi ha un recull actualitzat de recursos i activitats didàctiques en línia que poden ser d’ajut a l’hora d’elaborar propostes didàctiques, i que podeu fer arribar a l’alumnat, per tal que pugui avançar en el seu procés d’aprenentatge, malgrat l’aturada de l’activitat presencial.

En aquest sentit, us demanem que actueu pensant en tot el vostre grup d’alumnes, i que els faciliteu l’accés als recursos a través dels canals que tingueu a l’abast i en la mesura que us sigui possible. Recordeu que l’espai Nodes del vostre centre pot ser un bon canal de comunicació amb les famílies i de difusió de recursos i orientacions educatives.

Finalment, us animem a compartir les vostres propostes a les xarxes socials amb l’etiqueta #joemquedoacasa.
  • Orientacions per a pares i mares. LLEGIR AMB ELS FILLS I FILLES: QÜESTIÓ dE CONFIANÇA, GENEROSITAT I PACIÈNCIA Jaume Centelles  [+]
  • Contes a la xarxa   [+]
  • 100 Gianni Rodari. (àudio Ciutat Maragda de CCMA) [+]
  • L’univers poètic de Miquel Martí i Pol.  Aplicació per a tauletes mòbils i pissarres digitals [+]
  • La FLIC recoman[+]
  • Banc de recursos: la lectura font de plaer i de coneixement [+]
  • Nati Bergadà:  https://natibergada.cat/
  • Recull Premsa [+]
A la XTEC:
  • Actuació extraordinària: recursos per al professorat. Activitats d’autoaprenentatge [+]
  • Formació extraordinària oberta [+]
  • Eines de suport [+]
  • El CESIRE (Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa)
    • Artístic [+]
    • Científic i medi [+]   Formació virtual STEAM [+]
    • Lingüístic [+]
    • Matemàtic [+]  Dimensió web [+]  Vídeos matemàtics [+]
    • Social i cultural [+]
    • Tecnològic [+]
Des del SEAE
Moltes gràcies per la vostra col·laboració.
Departament d’Educació