Conferència oberta ¨La -provenció- d’eines emocionals en l’entorn educatiu” PRI

Dimecres, 30 de setembre a les 17.30 h tindrà lloc la conferència La -provenció- d’eines emocionals en l’entorn educatiu a càrrec de Maria Antònia Barceló. Aquesta conferència va adreçada als docents de primària que tenen inquietud per treballar l’educació emocional a l’aula.

S’han realitzat un seguit de conferències dirigides als centres d’una línia i aquesta darrera estarà oberta a la resta de centres.

Maria Antònia Barceló. Em considero una enamorada de la vida i gaudeixo amb tot allò que faig. M’il·lusiono amb molta facilitat i procuro aprendre de tothom i amb tothom.
Gaudeixo i funciono millor treballant en equip. Compartir sempre suma! Orgullosa de ser mestra i encara més orgullosa de ser mare, aquestes són les meves dues grans passions.

La paraula “provenció” ve dels moviments per a la Pau, i ve a significar “proveir-nos” que no és exactament el mateix que “prevenir” però que pot ser complementari. Amb aquest mot el que pretenc és donar idees per ajudar als i les alumnes a desenvolupar les habilitats que els permetran sentir-se més segurs d’ells mateixos i en la relació amb els altres i en el món.

Ara més que mai, l’escola ha de poder oferir l’oportunitat per desenvolupar les eines emocionals i les habilitats imprescindibles per un present i un futur en el qual la resiliència és fonamental per adaptar-se als canvis i viure amb major benestar emocional i social.
En aquesta trobada es pretén compartir idees i eines d’aplicació pràctica a l’aula que ajudin als docents a construir un curs en el qual l’educació emocional serà la base sobre la que haurem de construir tota la resta d’aprenentatges. Una educació emocional, construïda des del vincle, que haurà de contemplar una perspectiva de desenvolupament personal, interpersonal i social per situar a l’infant en una actitud de col·laboració proactiva envers ell mateix i l’entorn.

NO CAL INSCRIPCIÓ, OMPLIU EL REGISTRE D’ASSISTÈNCIA QUE ESTARÀ OBERT DURANT LA CONFERÈNCIA

ENLLAÇ: https://meet.google.com/ikz-cpgz-cnx

REGISTRE D’ASSISTÈNCIA