Conferència Èxit educatiu: una acció de corresponsabilitat

Dimecres 24 de febrer, de 6 a 7 de la tarda, tindrà lloc la conferència telemàtica  Èxit educatiu: una acció de corresponsabilitat. Va adreçada als docents de Primària i Secundària per reflexionar sobre la recerca de l’èxit educatiu per a tothom, més enllà d’orígens i circumstàncies de vida.

Es parlarà també de metodologies i estratègies que  ajuden a aconseguir aquest èxit i, per contra, quines s’ha demostrat que no ajuden malgrat que es continuen utilitzant.

La conferència serà impartida per en Jordi Pàmies, Mestre, Llicenciat en Geografia i Història, Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques, Màster en Antropologia Aplicada al Benestar Social i Doctor en Antropologia Social i Cultural per la Universitat Autònoma de Barcelona. Director del Departament de Teories de l’Educació i Pedagogia Social i investigador del grup CER Migracions EMIGRA de la Universitat Autònoma de Barcelona

Ha estat mestre i professor d’Educació Primària i Secundària durant 17 anys. Expert en acolliment de persones immigrades, en l’estudi de sistemes educatius i com aquests s’enfronten a les desigualtats socials o com busquen l’equitat per a tots l’alumnat.

La llista d’experiències en el camp de la investigació d’en Jordi Pàmies és molt extensa. Les seves línies de treball prioritàries són educació i migració, abandonament escolar i trajectòries acadèmiques i socials d’èxit d’infants i joves d’origen estranger, relacions interculturals i integració socioeducativa i polítiques educatives adreçades a la diversitat cultural. Col·labora en diverses investigacions i projectes que tenen com a objectiu aquests temes.

Inscripció (si no us hi heu pogut inscriure podeu accedir igualment a la conferència)

ENLLAÇ A LA CONFERÈNCIA

Documents de la conferència: