Inscripció oberta al VIII Concurs d’Oratòria Juvenil de l’Alt Empordà

Engeguem una nova edició del Concurs d’Oratòria Juvenil de l’Alt Empordà destinat a l’alumnat de 4t d’ESO. Des de fa set anys un grup de docents de llengua de la comarca organitza aquest concurs. Els principals objectius són millorar l’expressió oral així com incentivar la capacitat discursiva dels joves. Per tal de dinamitzar el concurs, com cada any, cal una persona referent d’oratòria del centre. La convocatòria d’enguany és el dissabte 9 de març a l’Auditori dels Caputxins de Figueres. El termini per fer la inscripció de l’alumnat és divendres 16 de febrer. Es recomana un treball de preparació, amb el grup classe, entre 4 i 8 hores, en funció de la dinàmica del centre.

Us recordem que el curs passat es va lliurar als centres una infografia per treballar l’oratòria que va elaborar el grup de treball i que podeu trobar al següent enllaç.

Podeu formalitzar la inscripció a través del següent formulari.

Trobareu les bases del concurs al següent enllaç.