mSchools Awards 2024

El mSchools Awards 2024 té com a objectiu promoure la transformació digital dels centres educatius, reconeixent l’excel·lència de projectes educatius duts a terme als centres de Catalunya, emmarcats en la temàtica proposada.

La temàtica posa l’èmfasi en l’ús de les tecnologies digitals com a element transformador per assolir una millora de l’entorn, de les persones i la societat.

Consulta les Bases del concurs

PRINCIPALS NOVETATS

Nova modalitat: projectes elaborats amb plaques programables micro:bit, Arduino o ED1. Per reflectir millor la diversitat digital i projectes que es desenvolupen actualment, s’obre una nova modalitat, que inclou la presentació de projectes elaborats amb plaques de prototipatge.

Temàtica: els projectes que es presentin en aquesta edició hauran de donar resposta a reptes vinculats a un dels següents quatre eixos:

• Eix 1: Benestar emocional i social
  • Eix 2: Art i creativitat per la cohesió, integració i transformació
  • Eix 3: Ciutadania democràtica i consciència global
  • Eix 4: Llengua, cultura i diversitat

A les bases trobareu exemples de temàtiques relacionades amb aquests eixos.

Contingut del projecte: a part dels continguts específics demanats a cada modalitat, tots els projectes hauran de presentar:

• Vídeo explicatiu del procés, on els protagonistes han de ser els alumnes.
  • Pòster divulgatiu de la proposta.

PROPOSTES EDUCATIVES: