Inscripcions

. Fins al 16 de febrer de 2024 els centres participants hauran d’omplir les dades del següent formulari.

. El formulari us demanarà les dades bàsiques de la persona referent de centre i de l’alumnat inscrit, així com adjuntar una fotografia de mida carnet amb una resolució òptima i un breu descriptor amb les dades més destacades de l’alumnat participant: trajectòria, interessos i aficions… (màxim 10 línies)Aquesta descripció es publicarà en aquest espai web.

. Abans d’enviar el formulari cliqueu la casella [enviar una còpia de les respostes al meu correu electrònic]. D’aquesta manera us quedarà un comprovant del registre d’entrada del formulari al nostre sistema.

Per qualsevol dubte, truqueu al telèfon: 972509150 (Servei Educatiu de l’Alt Empordà. Departament d’Educació).