XVI Jornada Invesjove

El  30 de març de 2023es durà a terme la XVI Jornada Invesjove. Aquesta jornada s’adreça a l’alumnat de primer de batxillerat dels centres de l’Alt Pirineu i Aran, organitzat pels Serveis Educatius de l’Alta Ribagorça-Val d’Aran, de la Cerdanya i dels Pallars.

Aquest any es torna a la presencialitat i es realitzarà a l’Alta Ribagorça, a l’INS Pont de Suert.

Programa del dia 30 de març de 2023

10:00 h Inauguració de la Jornada i presentació del llibre digital: Invesjove 2022. Investigació i recerca a l’educació secundària. Recull de treballs de recerca d’alumnes de 2n de batxillerat.

10:30 h Conferència Geoparc un museu a l’aire lliure

11:30 h Pausa

12:00 h Presentació dels treballs de recerca a càrrec dels alumnes de 2n de batxillerat en sessions simultànies.

13:00 h Cloenda de la Jornada

Enllaç al Cartell i al Programa

Les altres Jornades Invesjove tindran lloc:

• El dia 23 de març de 2023 a Tremp
    • El dia 31 de març de 2023 a Puigcerdà