Informatiu Març 2023

INFORMATIU MARÇ 2023

Dia Internacional de les Dones 2023

Des del Departament d’Educació, en el Dia Internacional de les Dones, ens sumem al missatge d’ONU Dones Per un món digital inclusiu: Innovació i tecnologia per a la igualtat de gènere i proposem activitats per sensibilitzar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones i la necessitat d’un món digital inclusiu.

RECURSOS I ACTIVITATS PER A TREBALLAR A LES AULES

Guia ABPxODS: Disseny de projectes per desenvolupar les competències clau per a la sostenibilitat

Aquesta guia és per treballar les competències per a la sostenibilitat de la UNESCO, a través de l’ABP i està dirigida a alumnat de qualsevol etapa educativa.

Podeu descarregar la guia i els imprimibles.

SEMIFINALS ALTA RIBAGORÇA-VAL D’ARAN

DATA : 22 Març

LLOC: Vielha

HORARI : 10:30h a 12:30h

Més informació

XVI JORNADA INVESJOVE. Investigació i Recerca a l’Educació Secundària. Alt Pirineu i Aran

DATA : 30 Març

LLOC : INS PONT DE SUERT

HORARI : de 10h-14h

Convocat el XVIII Premi de Recerca per a la Pau

Fins al 31 de març de 2023, s’hi poden presentar treballs de recerca de batxillerat que tractin alguna qüestió relacionada amb la cultura de pau.

Més informació a les bases de la convocatòria.

Concurs de vídeos escolars X(p)rimenta 2023

Fins al 3 de maig del 2023, l’alumnat de primària, secundària, batxillerat i cicles formatius poden presentar els vídeos d’experiments científics en català al 13è Premi de Comunicació Científica Audiovisual, X(p)rimenta 2023.

Animeu-vos a participar-hi!  Trobareu tota la informació aquí

Nou currículum Educació Infantil

En aquest Decret d’ordenació dels ensenyaments de l’educació infantil, s’estableixen els principis generals que han de regir aquesta etapa i la descripció de les Competències específiques, els criteris d’avaluació de final d’etapa i els sabers per cada un dels cicles.

DECRET 21/2023, de 7 de febrer, d’ordenació dels ensenyaments de l’educació infantil.

Accés al Nodes del Nou currículum

Resolució per acreditació CDD