Encara ets a temps d’inscriure’t!
Nou taller adreçat al professorat d’educació infantil, primària i secundària amb una mirada interdisciplinària: Música, matemàtiques i ciència: explorant la natura a través del so.
🗓️ 18 d’abril
📍 Vielha (Lloc a concretar)
⌚ 9:30 – 14:30
El taller anirà a càrrec d’Albert Casals Ibáñez, professor de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), amb una àmplia trajectòria com a mestre de música, formador de docents i investigador en l’àmbit de la didàctica musical. La seva recerca se centra especialment en la relació entre cançó i escola, així com en les connexions entre la música, el currículum i la diversitat cultural.
Us animem a aprofitar aquesta oportunitat de formació, podeu inscriure-us-hi enviant un e-mail a c5990110@xtec.cat amb els vostres noms i número de DNI.


