XI Jocs Florals Escolars de Catalunya

Com cada any ja podeu participar en la convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya. Aquests tenen com a finalitat estimular l’expressió i la producció escrita de l’alumnat dels centres d’educació primària i secundària obligatòria, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya que… Llegeix més»

Jornada d’Educació 360 a territoris rurals

09:30 h. Acreditacions.
10:00 h. Benvinguda.
10:15 h. Presentació “Per una Educació 360 als territoris rurals. Caixa d’eines per impulsar l’Educació 360 als entorns rurals”

• Enric Aragonès Jové, director de l’Aliança Educació 360
  • Eduard Trepat, coordinador tècnic de l’Associació d’Iniciatives Rurals de Catalunya (ARCA)

11:00 h.Presentació d’experiències d’Educació… Llegeix més»

Convocatòria EduCaixa

La Fundació La Caixa obre la segona edició de la Convocatòria EduCaixa 2024, una iniciativa per donar suport als centres educatius en el disseny, la implementació i l’avaluació de projectes de transformació educativa informats per evidències. La convocatòria ofereix suport econòmic de 5.000 € a 100 centres educatius,… Llegeix més»

Formació. Les aules pel futur en els centres educatius: Disseny i implementació (40h)

Obert el període d’inscripció de la formació Les aules pel futur en els centres educatius: Disseny i implementació.
Destinataris   Infantil-Primària-Secundària
Modalitat   Semipresencial
Inscripcions   Enllaç abans del 15 de febrer de 2024

Descripció