Semifinal del XXII Certamen de Lectura en Veu Alta (CLVA)

 

Aquest dijous 12 de març, a les 10:30 h, el Centre de Fauna del Pont de Suert acollirà la semifinal del XXII Certamen de Lectura en Veu Alta (CLVA), corresponent a les zones de l’Alta Ribagorça i la Val d’Aran.

L’acte reuneix representants dels centres educatius de les dues comarques. El certamen té com a objectiu promoure, per mitjà de la lectura en veu alta, la literatura i la llengua catalanes entre els infants i els joves.

Tota la informació actualitzada i el seguiment del concurs es pot consultar a la pàgina oficial del certamen.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>