Jocs educatius per tal de promoure amb l’alumnat competències, valors i actituds

Aquest recurs ,complementari del projecte Futurs Emprenedors Rurals,és aportat de manera gratuïta des del Consorci Leader Pirineu Occidental per tal de deixar en préstec a les escoles de la comarca, independentment de la seva implicació en el projecte FER.
Més informació: www.futursemprenedors.cat

Descripció

Aquesta maleta és un conjunt de jocs de taula per tal de treballar l’emprenedoria amb l’alumnat dels vostres centres. Aquest material té com a objectiu despertar el talent emprenedor, treballant la creativitat, la capacitat d’innovar; fomentant la confiança amb ells mateixos, el pensament crític i la capacitat de resoldre problemes concrets.

Adreçat

Cicle Superior de Primària i ESO

Contingut

CATAN: Es tracta d’un joc que uneix l’estratègia, l’astúcia i la capacitat per negociar i en el qual els jugadors tracten de colonitzar una illa, Catan, rica en recursos naturals. Construint pobles, establint rutes comercials, etc.

CREATIVACIÓ: És un joc en què els jugadors han de generar idees seguint un mètode creatiu per donar solució a problemes o a reptes creatius, per a millorar o crear nous productes.

DIXIT: És un joc de taula consistent en endevinar una carta a partir de pistes que es donen en forma de frases o narració.

IMAGINE: És un joc on el límit el posa la pròpia imaginació.

BIZNELIS: És un joc educatiu d’emprenedoria i de gestió empresarial que apropa els conceptes empresarials als més joves.

Sol·liciteu-los en préstec c5990110@xtec.cat