Infomatiu Abril 2023

INFORMATIU ABRIL 2023

CONVOCATORIA PROGRAMES INNOVACIÓ

El Departament d’Educació ha unificat l’oferta de tots els programes d’innovació pedagògica amb l’objectiu de facilitar als centres l’accés a la informació i simplificació dels processos de participació.

El termini general d’inscripció per participar finalitza el 15 de maig.

PROGRAMA FAIG

S’ha publicat la RESOLUCIÓ EDU/911/2023, de 15 de març, de convocatòria pública per a la participació dels centres educatius en el programa experimental FAIG (Fent per aprendre, imaginant globalment), impulsat per la Direcció General d’Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües, a través del Centre de Recursos Pedagògics Específics de Suport a la Innovació i a la Recerca Educativa (CESIRE).

El termini per a la presentació de sol·licituds i documentació per part dels centres interessats, és el 21 d’abril de 2023.

Enllaç.

JORNADA PEDAGÒGICA JOSEP VALLVERDÚ

Amb motiu de la commemoració oficial del centenari del naixement de l’escriptor Josep Vallverdú, el Departament d’Educació té previst celebrar una Jornada Pedagògica dedicada a l’autor el proper dissabte 20 mes de maig a la Biblioteca Pública de Lleida.

Les inscripcions es podran fer a través de la pàgina web de formació de l’xtec .

X JOCS ESCOLARS FLORALS

El Departament d’Educació convoca els X Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys. La categoria del conte il·lustrat està adreçada a l’alumnat de primària de centres ordinaris i també d’educació especial.

BASES

JORNADA D’ANIMACIÓ A LA LECTURA

El dimecres 19 d’Abril es farà a la ZER Alta Ribagorça la Jornada d’animació a la lectura .

LLOC :Escola de Vall de Boí

Escriptors/es i il·lustradors compartiran les seves creacions amb l’alumnat i el professorat

IMATGES

SANT JORDI 2023

JORNADA D’ANIMACIÓ A LA LECTURA

ACTIVITATS COMARCALS

TALLER DE L’EDU365: SANT JORDI 2023

NODES : CONVIVÈNCIA POSITIVA

Aquest web recull orientacions i estratègies per millorar la convivència i el clima escolar.

MALETA PEDAGÒGICA “SURT”

La Maleta Pedagògica té la finalitat de promoure l’educació intercultural i la millora de les competències interculturals i d’equitat de gènere del professorat. Està formada per un conjunt d’eines tècniques dissenyades i orientades a la transformació de pràctiques vigents que impedeixen el bon desenvolupament dels individus, aprofundint així en la justícia, la llibertat, la democràcia i la participació ciutadana.