XIX Certamen de Lectura en Veu Alta- Semifinals Alta Ribagorça i Val d’Aran

Aquest certamen té com a objectiu promocionar la lectura entre els infants i els joves. La Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació organitzen el Certamen de Lectura en Veu Alta en l’àmbit de tot Catalunya. Està organitzat en cinc categories: grumets vermells (cicle mitjà de primària), grumets verds (cicle superior de primària), timoners (alumnat nouvingut de cicle superior de primària i primer cicle d’ESO, que faci menys de vint-i-quatre mesos que s’hagi incorporat al nostre sistema educatiu), corsaris (primer cicle d’ESO) i tropa de corsaris (grups de 3 nois i noies de 2n cicle d’ESO).

La semifinal intercomarcal d’aquest any tindrà lloc a VIELHA el dia 22 de març de 2023 a les 10:30 h del matí. Cartell

Centres participants: Escola Ribagorçana, Escola Vidal i Abad, Escola Vall de Boí, Escola Espluga Serra, Escòla Sant Ròc, Escòla Garona i Escòla Estudi Alejandro Casona

Categories : Grumets Vermells, Grumets Verds i Timoners

FINALISTES