Bones Pràctiques de Centre Districte Les Corts Educació Secundària

LLENGUA 

CALIGRAMES (Institut Pedralbes)

D’entre les diverses tasques que l’alumnat de 3r d’ESO ha estat fent les darreres setmanes, avui us mostrem una selecció de cal·ligrames que l’alumnat ha realitzat sota el tema “Hablemos de amor con un autor desconocido”.

MONÒLEGS CONFINATS (Escola Sant Ramon)

Més monòlegs confinats del grup de teatre de l’ESO Tal com us hem anat informant en els darrers “Som-hi!”, en temps de confinament la cultura no s’atura i el grup de teatre extraescolar de l’ESO de l’escola se suma a la iniciativa #coronavirusplays monòlegs de tres minuts, entorn de la situació
d’emergència que ens ha tocat viure. Aquesta és una acció impulsada per autors teatrals d’arreu de l’estat espanyol que han
escrit monòlegs per ser interpretats per actors i actrius confinats. I aquesta setmana tres monòlegs més dels nostres genials artistes!
#8 Porta a porta https://youtu.be/aCYxkDxSskk
#9 Nocilla https://youtu.be/WBYR97zhT9U
#10 La llúdriga i la madriguera https://youtu.be/B3l4oI7B7V8

LLENGUA ANGLESA 

NOVES MANERES DE TREBALLAR I AMB RESULTATS MOLT DOLÇOS (Institut Pedralbes)

Si bé la situació de confinament suposa un entrebanc molt important per a totes i tots, els i les docents estan tirant de la seva creativitat per proposar activitats imaginatives i molt diferents a les que podrien desenvolupar a l’aula. Així, des de la matèria d’Anglès, la professora Maria Rodríguez ha proposat al seu alumnat una activitat de comprensió lectora i expressió escrita en la que els nois i noies de 2n i 3r d’ESO han hagut de seguir les passes de receptes de cuina internacionals, reescriure-les i confeccionar el plat seleccionat; en una activitat que van poder realitzar en família. En aquest cas és fàcil saber el nivell de comprensió de l’alumnat, només cal agafar una cullera i tastar!