Ciència en primera persona 2019-20

El curs 2019/20, el dia 11 de febrer es celebra el Dia Internacional de la dona i la nena a la ciència.
El Departament d’Educació organitza amb la Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació (FCRi) l’activitat 100tífiques, en el marc en el qual s’ha previst realitzar fins a 100 conferències/tallers presencials simultanis, adreçats a l’alumnat de 6è de primària i 1r d’ESO.

El curs passat, van participar a les conferències organitzades arreu de Catalunya durant la Setmana de la Ciència: 12.180 alumnes, 630 docents, de 209 centres educatius.

100tífiques – Dones i Ciència