Codeweek 2018

Com cada any aquest 2018 també se celebra la codeweek. T’animem a que afegeixis les activitats que facis relacionades amb la programació i la robòtica al web de la codeweek.
Aquest any, la Comissió Europea està especialment interessada en l’àmbit digital i s’ha proposat com a repte que l’any 2020 el 50% dels centres europeus participin a la codeweek:
D’altra banda, i amb el mateix objectiu, s’ha creat la figura del Leading Teacher, docents implicats en la programació a les escoles i amb empenta per promoure-la amb altres docents. T’animo a optar-hi via aquest enllaç, la idea és que hi hagi uns 30 a cada país participant.
Recorda que hi pots afegir qualsevol activitat que facis durant el curs relacionada amb la programació i la robòtica:
  • no cal que es dugui a terme exclusivament durant la setmana de la programació
  • pot ser l’activitat docent que duguis a terme setmanalment amb els teus alumnes
  • pots afegir-hi les diferents activitats que duguis a terme amb diferents grups d’alumnes
La idea és que donem visibilitat a tot el que fem als centres, que és molt. No hi ha prou amb fer, s’ha de veure el que fem. Les estadístiques són importants.
L’altra iniciativa relacionada, a nivell europeu, és la European Robotics Week, a la què també t’animem a afegir-hi les activitats que facis al teu centre.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *