XVII Certamen de lectura en veu alta 2020-21

La lectura i l’escriptura són eines bàsiques per a l’aprenentatge, i les activitats de comprensió lectora hi han de tenir un paper destacat. És per aquest motiu que des de la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Ensenyament organitzen el Certamen de lectura en veu alta a nivell de tot Catalunya.  El Certamen està organitzat en cinc categories: grumets vermells (nois i noies lectors de cicle mitjà de primària), grumets verds (nois i noies de cicle superior de primària), timoners (alumnat nouvingut de cicle superior de primària i primer cicle d’ESO incorporat al sistema educatiu, que faci menys de vint-i-quatre mesos), corsaris (nois i noies de primer cicle d’ESO) i tropa de corsaris (grups de 3 nois i noies de 2n cicle d’ESO).
A totes les categories es participa de manera individual, excepte la tropa de corsaris que la lectura és col·lectiva.

Les bases per participar les podreu trobar aquí.

Els centres de la zona que fins ara participen són:

• ESC El Turó
  • INS Manolo Hugué
  • Escola Pia de Caldes
  • INS Pic del Vent
  • ESC Giroi
  • INS Vil.la Romana
  • INS Hipàtia d’Alexandria
  • ESC Miquel Martí i Pol
  • ESC Els Picots
  • ESC Els Vinyals
  • ESC La Sagrera
  • ESC Ronçana
  • INS La Vall del Tenes

Inscripció: fins el 16 de novembre.

Consulteu els canvis importants d’aquesta nova edició.

Els llibres de la semifinal i final territorial. Cada participant ha de portar el seu llibre en paper o digital (d’una font legal).