XV Certamen Lectura Veu Alta VO4

XII Certamen Nacional de Lectura en Veu AltaEl dijous dia 21 de març a les 9,30h es va celebrar els Quarts de final del Certamen de Lectura en Veu Alta en la seva quinzena edició al Teatre el Patronat de La Garriga.

Aquest Certamen l’organitzem el Dept. d’Educació de la Generalitat de Catalunya, a través del Servei Educatiu del Vallès Oriental IV i la Fundació Enciclopèdia Catalana. Comptem també amb la col·laboració de Biblioteques de Catalunya i de l’Obra Social “la Caixa”.

En aquesta edició s’han inscrit al Certamen un miler de centres educatius de tot Catalunya, que es reparteixen en 60 quarts de final i en 7 semifinals.

En aquests quarts de final organitzats pel Servei Educatiu del Vallès Oriental IV, hi participen un total de 60 alumnes de 21 centres de 9 poblacions de la zona.

Us compartim un breu vídeo on podeu veure algunes de les fotografies realitzades.

ESCOLA BERTI Ametlla del Vallès, l’
IES LA VALL DEL TENES Santa Eulàlia de Ronçana
ESCOLA RONÇANA Santa Eulàlia de Ronçana
ESCOLA LA SAGRERA Santa Eulàlia de Ronçana

Participen, un any més, alumnes de l’Escola Municipal de Música Josep Aymerich. Enguany amb un quartet de flautes format per Laia Rozas, Aida Garcia, Farners Carreras i Marta Armengol, sota la direcció de Cecilia Reguero.

Les semifinals (amb data pendent de concretar) es duran a terme a Mataró al mes de maig, i la final de Catalunya tindrà lloc el dia 4 de juny al TEATRE NACIONAL DE CATALUNYA.