XII Jornada de programació i robòtica educatives – Virtual

El divendres, dia 22 de maig de 2020 se celebrarà la dotzena edició de la Jornada Programa, dedicada a l’intercanvi d’experiències didàctiques on s’empren entorns de programació i de robòtica educatives.

Aquest any, degut a les circumstàncies actuals, serà una edició completament virtual i amb un horari únicament de matí, on totes les ponències s’emetran per streaming.

Aquesta trobada està especialment adreçada als docents de primària i de secundària interessats en l’ús de la programació i la robòtica en els seus entorns d’aula, però també està oberta a altres professionals interessats en la temàtica. Tanmateix, des de fa uns anys, també hi participen alumnes, acompanyats pels seus professors, en la mostra de treballs realitzats per l’alumnat.

La Jornada de programació i robòtica educatives es duu a terme, des de la seva primera edició, emmarcada dins del Dia Internacional d’Internet, el Dia Internacional de l’Scratch i, darrerament, la Europe Code Week.

Trobareu més informació en aquest enllaç: https://blocs.xtec.cat/jornadaprograma/