Xerrada inici de curs 2019-20

Reserveu-vos el divendres 6 de setembre de 9.15 a 11h per venir a la conferència d’inici de curs organitzada des del SE Vallès Oriental IV

es farà al Teatre Auditori Polivalent, Carrer d’ Anna Mogas, de Bigues i Riells

Com aprenem? Alguns principis basats en l’evidència, a càrrec d’Hector Ruiz Martin.

Héctor Ruiz Martin és Llic. En Biologia i Màster en Genètica Evolutiva.

Director de l’International Science Teaching Foundation i investigador en el camp de la psicologia cognitiva de la memòria i l’aprenentatge en contextos escolars.

Ha estat professor tant en l’àmbit de la secundària com a la universitat (Universitat de Barcelona). La seva carrera científica s’ha desenvolupat en centres d’investigació dels EUA com la Universitat de Washington i el Jet Propulsion Laboratory (NASA) de Califòrnia.

En els últims 15 anys ha liderat múltiples projectes de didàctica i comunicació de la ciència, així com projectes de tecnologia educativa, que han impactat a centenars de milers d’alumnes a Europa i Amèrica.

A més, ha estat assessor educatiu de diversos governs i institucions educatives a Espanya, Àsia i Amèrica Llatina. El seu focus d’investigació en els últims 5 anys ha estat la neurobiologia i la psicologia cognitiva de la memòria i l’aprenentatge aplicats a l’àmbit educatiu, així com el desenvolupament de recursos didàctics que ajudin els professors a traslladar les pràctiques docents més efectives a les aules .

—Hem hagut de canviar de ponent per indisponibilitat de la Marta Portero. —

INSCRIPCIÓ A LA CONFERÈNCIA