X Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola

Les “X Jornades de Reflexió i Recerca: Psicomotricitat i Escola” que es realitzaran el 8 i 9 de novembre de 2019 a la Universitat Autònoma de Barcelona. En aquesta X edició la temàtica serà “l’adult: una presència que acompanya”.

Us facilitem també l’enllaç a la pàgina web de les jornades:

Tanmateix, aprofitem per recordar que les #JornadesPsicoUAB2019 les construïm entre tots i totes i, per això, en aquesta edició continuem apostant per un espai de difusió dins del programa per a que tothom que ho desitgi pugui explicar una experiència educativa o una recerca relacionada amb la temàtica de les jornades.

Fins el 29 de setembre estarà obert el termini per lliurar al comitè organitzador les comunicacions en format escrit (omplint la plantilla que es troba a la pàgina web). Les comunicacions acceptades es podran presentar de manera oral en les jornades i formaran part de l’espai de difusió d’aquestes.

Finalment, informar-vos que aquesta és una formació reconeguda pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.