Visita Biblioteca Escola El Farell de Caldes de Montbui.

Dins del curs BE: concepte, dinamització i aplicació de gestió (ePèrgam), es va oferir una sessió presencial a la Biblioteca de l’Escola El Farell de Caldes de Montbui el dijous 6 de febrer.

Anava destinada al Professorat inscrit al curs telemàtic: BE: concepte, dinamització i aplicació de gestió (ePèrgam), a persones responsables de biblioteques o membres de la comissió de biblioteca dels centres i a tots els docents que hi estiguessin interessats. Hi varen assistir 22 professors/es

L’objectiu de la sessió era:
  • Conèixer un bon model de funcionament de biblioteca escolar: organització i gestió, dinamització i integració en el centre com a recurs de suport al PEC.
  • Descobrir la importància del treball en xarxa de la biblioteca i conèixer els principals àmbits de treball.

Us compartim la presentació que en van fer, i volem agrair a La Carme, la Sònia i la Dolors la bona acollida i la feina feta.

Presentació Esc. El Farell