Subxarxa de comissió digital de la zona.

Ahir van tenir lloc les primeres trobades dels dos grups de Subxarxa de comissió digital  de la zona, amb les mentores: Encarna  Pérez i  Patricia Peñarroya.

En aquesta primera sessió vam donar la benvinguda als centres a la subxarxa i vam compartir amb els assistents els objectius al llarg d’aquest curs, donant l’oportunitat d’expressar també les seves expectatives.

Seguidament vam recrear un debat sobre la idoneïtat de l’ús de la tecnologia digital a l’aula, arrel del webinar de la Silvia Zurita.

Per acabar, vam endinsar-nos en el document sobre l’avaluació de la competència digital de l’alumnat per veure com ens ha d’ajudar en el disseny de situacions d’aprenentatge o d’activitats a l’aula.

L’assistència va ser molt representativa i la participació dels assistents molt activa. Agraïm a l’Escola Pinetons (La Garriga) i l’Escola Rosa Oriol (Lliçà d’Amunt) la cessió dels espais.