Setmana Bio per l’alimentació ecològica

2a Setmana Bio a l’Escola, que tindrà lloc la setmana del 22 al 28 d’octubre de 2018.

Es programen tot un seguit d’activitats destinades a donar a conèixer i promoure la producció i l’alimentació ecològica a l’escola. Els centres educatius us podeu inscriure fins el 30 de setembre com a organitzadors d’activitats o participar en les del programa d’activitats. Al llarg d’aquesta setmana també es lliuraran els premis Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica.

La Setmana Bio a l’escola és una iniciativa dels tres Departaments de la Generalitat, el Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, el Departament de Territori i Sostenibilitat i el Departament d’Ensenyament.

Condicions de participació: