Setmana Bio per l’alimentació ecològica

Us informem que del 17 al 25 d’octubre de 2020 es celebrarà la 8a edició de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica, un esdeveniment impulsat per la Generalitat de Catalunya a càrrec dels departaments d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Educació i Territori i Sostenibilitat. Un any més, es desenvoluparan nombroses activitats arreu de Catalunya amb l’objectiu de promocionar i donar a conèixer la producció i alimentació ecològiques entre la ciutadania.

Un dels projectes dins la Setmana bio és la Setmana bio a l’escola, que és l’apartat que agrupa activitats destinades a la comunitat educativa amb l’objectiu de donar a conèixer la producció agrària i l’alimentació ecològiques en l’entorn educatiu, tant a l’alumnat com a les famílies.

Les activitats de la Setmana Bio a l’escola les pot organitzar qualsevol centre educatiu de Catalunya que tingui interès, ja sigui centre d’educació infantil, primària, secundària, batxillerat, educació professional, educació especial o llar d’infants. També poden organitzar activitats les associacions i entitats relacionades amb la comunitat educativa, com per exemple les AMPAs, biblioteques, entitats locals o qualsevol altra que tingui interès a fer-ho.

La Setmana Bio disposa d’una plataforma web, setmanabio.cat, que permet la gestió i difusió del projecte i millorar l’experiència tant dels organitzadors com dels participants en les activitats del programa.

Trobareu més informació: http://setmanabio.cat/