Seminari de direccions amb la intervenció de les companyes d’EAP

El passat dijous 7 de març de 2024, la Maite, treballadora social i la Marta, directora de l’EAP, van iniciar el Seminari de direccions d’infantil i primària de la zona tractant el tema de seguiment de les comissions socials així com recordant els protocols d’actuació.

A continuació, vam seguir el seminari compartint bons models d’assessorament de formacions en centre. Agrair a l’Escola Tagamanent, Escola la Sagrera i IE MIquel Martí i Pol.

Es van recordar els criteris a tenir en compte a l’hora de plantejar una formació en centre així com els terminis de detecció de demandes, que seran entre abril-maig.

Ens va quedar pendent compartir una llista de validació per a repassar què recull el Pla d’Acollida a alumnat, professorat i famílies. Ho farem en una propera trobada.