Re-evolucionant l’educació

Volem que “Re-evoluciont l’educació” es converteixi en la trobada de referència al voltant de la innovació educativa. El nostre objectiu és acompanyar la comunitat educativa en la transformació pedagògica i tecnològica, necessària per adaptar-se més i millor a les necessitats dels alumnes del segle XXI. Esperem crear un espai de debat i reflexió per a la presentació de metodologies actives, solucions educatives i línies de pensament renovadores.

Per al primer esdeveniment, hem triat 2 solucions educatives que plantegen metodologies innovadores per a l’aprenentatge de l’anglès i les matemàtiques, Fiction Express i Jump Maths.

Fiction Express és una eina digital que promet una experiència de lectura nova, participativa i interactiva en anglès, basada en l’intercanvi directe amb l’autor. La plataforma posa l’alumne en el centre del procés: és ell qui pren les decisions respecte a l’argument de la novel·la que s’està escrivint. Així és ell també el centre del seu propi aprenentatge de la llengua.

La trobada serà el proper 14 de març a Barcelona. Per a l’assistència, és necessària la reserva de plaça i es pot fer a través d’aquest enllaç: http://boolino.es/reevolucionant-educacio/