Premis Baldiri Reixac 2019: Escola Montmany i Escola Pia

La Fundació Carulla fomenta 6 projectes innovadors perquè es duguin a terme i reconeix 10 escoles, 25 experiències d’aprenentatge i 5 alumnes

La Fundació Carulla fa públics els guanyadors i guanyadores dels XLI Premis Baldiri Reixac (PBR) corresponents al curs 2018-2019, en una convocatòria que reparteix 10 premis de 3.000 euros a escoles, 6 premis de fins a 4.000 euros a mestres, professors i altres agents educatius i, per últim, 30 premis a experiències en grup i a alumnes compromesos, encuriosits i creatius.

Felicitem als dos centres de la nostra zona que han estat premiats:

Escola Pia i Escola Montmany.

25 premis de 500 euros per a alumnes compromesos, encuriosits i creatius – Experiències en grup

Aquest any s’han presentat 135 projectes a aquesta categoria.

Cicle mitjà i cicle superior

“Capgirem l’escriptura.” La presència del joc a l’aula com a eina per la millora de l’aprenentatge –  Escola Pia Caldes, de Caldes de Montbui (Vallès Oriental).

Diversos nivells

En família – Escola Montmany, d’el Figaró (Vallès Oriental).