Novetats a la pàgina web del Consell Superior d’Avaluació

El Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu ha publicat l’informe d’Avaluació 27: Efectes del confinament en l’alumnat de quart d’ESO , corresponent a la primera edició del mes d’abril.

Aquest informe és el resultat de l’anàlisi d’un qüestionari sobre el confinament que es va aplicar al tombant del 2020-2021 a l’alumat de quart d’ESO. S’hi recullen dades sobre el context familiar i tecnològic, els hàbits, l’estat emocional i el suport socioafectiu, entre d’altres, i té com a finalitat determinar els efectes que el tancament dels centres educatius ha tingut en l’alumnat.

A l’estudi també es descriuen els efectes del confinament segons la complexitat dels centres: el context familiar i tecnològic, la comunicació del professorat amb l’alumnat, la satisfacció amb l’esforç i la competència docent, el suport i l’acompanyament socioafectiu… Una de les moltes dades recollides indica que l’alumnat dels centres amb més complexitat, és el que posseix menys recursos materials i tecnològics, i, a més, els que té els ha de compartir amb més convivents.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>