Jornades CRPS 2023 – Nextus, la plataforma educativa per aprende amb documentals

Tenim l’oportunitat de presentar-vos nextus dins l’Inspira’t de les Jornades CRPS 2023.

Aprofitem l’avinentesa per explicar-vos:

1. Què és nextus
  2. Com accedir-hi
  3. Com els Centres Educatius poden accedir gratuïtament

1. Què és nextus? Nextus és una plataforma educativa per aprendre amb documentals. Ens hem proposat que un alumne de Sydney, La Bisbal d’Empordà, Barcelona, Londres o Les Borges Blanques quan estudiïn Història, Geografia, Física, Matemàtiques, Arts, Ciències Socials… utilitzin el documental amb el mateix rigor amb què s’ha treballat amb el text en els darrers segles. Creiem que en la societat de la cultura visual és molt important incorporar l’aprenentatge audiovisual. Què hauria passat en la història de la humanitat si la imatge en moviment hagués arribat abans que l’alfabet? Us adjuntem la presentació d’ahir on trobareu més informació del projecte així com un butlletí explicatiu del projecte. No dubteu a escriure’ns per a més informació.
  2. Com accedir-hi? Podeu provar la plataforma gratuïtament registrant-vos a: https://nextus.global/subscription/free
  3. Com poden accedir els Centres gratuïtament? Hem habilitat un codi exclusiu perquè els vostres centres de referència puguin accedir gratuïtament a 15 activitats. El codi es pot utilitzar tantes vegades com es desitgi i permet que els centres donin accés a tots els seus docents. Com fer-ho?

1. Registra el teu centre a: https://nextus.global/subscription/code
    2. Introdueix el codi: EDUCACIO
    3. Gaudeix de l’experiència nextus

Us adjuntem el flyer que us vam donar ahir i que explica com els centres es poden registrar gratuïtament.

Flyer_CPRs_nextus_centres  i  Jornades CRPS – nextus

Comentar-vos que també fem tallers i formacions a les escoles. Actualment nextus està a 126 centres educatius de Catalunya, Alemanya i Grècia i impacta a 15.000 joves. Per a més informació, consulta, petició o necessitat no dubteu en escriure’ns. Ens agradaria molt que nextus arribés a tots els centres educatius de Catalunya i que vosaltres poguéssiu recomanar-lo.

nextus.global