JORNADA SOBRE PROTECCIÓ DE DADES EN L’ÀMBIT EDUCATIU

El proper dimecres 28 d’octubre, de 17.30 a 19.00h. tindrà lloc la Jornada sobre protecció de dades en l’àmbit educatiu, en format virtual, i organitzada per l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) i el Departament d’Educació. Aquesta jornada està adreçada a tota la comunitat educativa, amb l’objectiu de difondre eines que els recolzaran davant els entorns digitals en què es mouen els alumnes i la normativa de protecció de dades que han de tenir present.  Consulteu el Programa.

Al llarg de l’acte es presentarà el nou curs Online per al professorat i el personal de l’àmbit educatiu sobre protecció de dades i també es donarà a conèixer la guia sobre preguntes freqüents relatives a les pautes de protecció de dades per als centres educatius.

Finalment s’exposaran recomanacions als centres sobre la publicació d’imatges i altres dades personals dels alumnes a Internet.

L’assistència és lliure, però es requereix inscripció prèvia al següent correu electrònic jornades.apdcat@gencat.cat