Invitació al seminari web AppEducation: Vídeos promocionals i Pitch

El proper 3 de maig oferirem un nou seminari web orientat en aprofundir en la creació i desenvolupament de vídeos promocionals i en la tècnica del pitch.

Compartirem i donarem eines pràctiques als docents per enfocar la creació de continguts audiovisuals promocionals, de la mà de ponents professionals del sector del mon de la comunicació audiovisual, Irene Lapuente i Dídac Roger de La mandarina de Newton.

L’objectiu d’aquests seminaris és acompanyar i guiar el professorat perquè puguin millorar l’acompanyament del seu alumnat en el projecte mSchools AppEducation. Us podeu inscriure al següent formulari.

El seminari es durà a terme el dia 3 de maig de 2022 en horari de 17.30 a 19.00 h al següent enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=rMp1Z6t4zeI