Inscripció #DIGI_Camp Compartim coneixements digitals 24 febrer

Us fem arribar la informació i l’enllaç d’inscripció al #DIGI_Camp Compartim coneixements digitals? Que el MEM organitza el pròxim dissabte.

Data: dissabte 24 de febrer de 2024. Horari: de 8:30 h a 14 h.

Lloc: Escola Angeleta Ferrer de Mataró.

Com arribar-hi?

Des del MEM proposen unes jornades per compartir i conèixer experiències en l’àmbit digital. Conèixer projectes que ja es porten a terme, que funcionen i ens poden donar eines per treballar aquest Impuls digital a l’Educació que el Departament d’Educació va iniciar en el Marc de Referència de la Competència Digital Docent (MRCDD). Es duran a terme unes jornades per debatre sobre bones pràctiques d’una manera transversal als centres, pràctiques que siguin la línia del centre en l’ús de les eines digitals. Actualment, és més important que mai treballar amb una metodologia globalitzada i interdisciplinària, coneixereu projectes que estiguin encaminats en aquest sentit i sigui enriquidor conèixer-los.

Enllaç d’inscripció.

Cada participant podrà escollir tres experiències segons les seves preferències el dia de la jornada.

Podeu començar a visualitzar al SITE les propostes que tindrem.

Aquesta activitat s’emmarca en el conjunt d’Activitats de comunicació i difusió de la Competència digital docent (CDD) organitzades conjuntament amb la Generalitat de Catalunya i finançades amb els fons Next Generation Catalunya.

Xarxa de temàtiques comunes

Ajuntament de Mataró, Moviment Educatiu del Maresme i Servei Educatiu de Mataró