II Jornada l’Escola Inclusiva a Catalunya…un Dret

Dins dels actes de celebració del nostre 80è aniversari, el vinent 10 d’abril tindrà lloc la IIª Jornada l’Escola Inclusiva a Catalunya.. un dret” – Del repte d’aprendre a l’èxit de tots, amb  el reconeixement del Departament d’Educació de 10 hores d’activitats de formació.

La conferencia inaugural la impartirà el El Dr. Miguel Angel Verdugo. Catedràtic de la Universitat de Salamanca i Director de l’INICO.

Ens acompanyaran, també,  les primeres espases dels diferents grups polítics i agents socioeducatius, els responsables de materialitzar i substanciar el Decret 150/2017 per una escola inclusiva a Catalunya,  l’adjunta al síndic de Greuges, Catedràtics i professors de 6 universitats publiques i privades que ens oferiran eines valuoses, representants de la Plataforma Ciutadana per una escola inclusiva a Catalunya i la LADD ,  membres d’EAP, CDIAP  i inspecció , experiències i pràctiques excel.lents de diferents escoles Bressol, d’ infantil, primària i secundària ordinàries i Centres d’Educació especial  públics i concertats especialment compromesos en un camí de transformació i canvi que trenqui  falsos debats gairebé maniqueus i avanci en la construcció d’una nova escola de qualitat preparada per donar respostes a les necessitats de suport educatiu de tots els alumnes- sense excepcions i en totes les etapes educatives.