I Jornada Juguestoltes ESC El Farell

Avui l’Escola El Farell de Caldes de Montbui, ha celebrat la I Jornada anomenada Juguestoltes ja que es concentra en un matí amb jocs de taula i a la tarda, la celebració del Carnestoltes.

Ha estat organitzat i dinamitzat per l’equip docent, col.laboració de famílies i d’entitats. Hi havia 4 zones: 2 zones amb 40 jocs de taula, 1 zona amb inflables i una tercera amb jocs gegants. Els alumnes dels diferents cicles anaven passant pels diferents espais per franges horàries.

Felicitar a l’equip organitzador per aquesta bona iniciativa que reflexa que els jocs de taula són un molt bon recurs d’aprenentatge!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *